- Nick ve url arayışlarım halen sonuçsuz ancak size güzel bir haberim var.
- Bundan böyle blogun ana başlığına yazdığım konunun başlığını vermeye karar verdim.
- Boş durmasından iyidir canım.
- Ki Bu haftaki başlığım çoğunuzunda bildiği efsane, bir o kadar dile dolanan Hot Tamale.
- hat tımale.hat hat tımale.hat tımale hat hat.
- Her dinleyişimde dilime dolanıyo mübarek.
- Neyse
- Ankara'da ayılana, bayılana, daralana Gölbaşı'nda ki aquapark ı önereceğim.
- Gidin, yatın, güneşlenin.Amele yanıklarınızdan kurtulun.
- Ayrıntı http://www.ankaraaquapark.com/
- Başka bir önerim daha var.
- Yine Ankara'da sıkılana,daralana, akşam ne yapsak ki diyene.(bunu cumartesi akşamı için diyor olması lazım tabii) CerModern'de cumartesi akşamları açıkhava sineması var.
- Ankara'da olduğum her hafta(tabi para da olması lazım) gitmeyi planladığım bir olay.
- Açık hava sinemasına hiç gitmemişseniz eğer, çok şey kaçırmışsınız demektir.
- Film izlerken uçak geçiyor, kafanı kaldırıp bakabiliyorsun.Hafif esiyor, üşüyorsun falan.Bunlar benim küçüklüğümden beri kapalı sinema da hiç yapamadığım, hissetmediğim şeylerdi
- 8 lira bide mis gibi fiyatı var.
- Du yu layk tımalee. Hat tımalee? Ay layk tımale hat hat.
- Bu aralar poker'de ne şanslıyım öyle yahu.
- Bir başka konu da Tarkan.
- Normalde şarkılarının çoğunu bilmediğim, dinlemekten pek haz etmediğim Tarkan'ın Fanta konserinde ne eğlendim öyle yahu.
- Bir de,
- Benim adaş (Berk Özdemir) bana jest yapmış.Adımı blogunda yazmış falan.Ben de eksik kalmayayım deyiverdim.Hazır bu maddecikteyken şunu söylemeliyim.Adaş sana çok özeniyom lan.Nasıl o kadar uzun yazabiliyon? Nerden buluyon o kadar yazacak şeyi? Merak edene linki http://benbirseyyaziyorum.blogspot.com/
- Yahu şu King denen oyunu bikaç hafta önce öğreniverdim de.Batak oynayarak geçirdiğim zamana acıyıverdim.
- Ne güzel oyun o öyle.
- Bir de hep kaybetmesem o oyunun üstüne yok ancak gelin görün kazanamıyoruz.
- Öyle ki oyun içinde oyun yani.Rıfkı'sı var, el almazıı var, kız almazı var...Varda var.
- Bir de yaklaşık 1 saat sonra yola çıkıcam.
- Köyüme gidiyorum Niksar'a (Tokat)
- Bir sonraki yazımda bol bol oraların güzelliklerinden bahsetme sözü vererek bu yazımı sonlandırıyorum.
- (Tabiki deteşekkür ve teessüflerimi pas geçmeyeceğim)
- Sürç-i lisan etiysem affola (Böylemi yazılıyordu bu yahu)
Telefonuma (50 tl' lik bir tamir karşılığında çalıştığı için)
Amcama (14 tane Fanta festival bileti verdiği için)
Çağlar Abi'ye (King öğrettiği için)
İlk yazımı beğendiğini söyleyenlere ( Bu yazı için bir nevi doping etkisi yarattıkları için)
Hot Tamale'ye (her dinleyişimde yüzümü güldürdüğü için)
Teessüf
Facebook'umu hackleyen şahsa (Beni küçük düşürmeye çalıştığı için)
Windows Media Player'a ( Dvd filmleri oynatmamakta ısrarcı olduğu için)
Havalara ( Çok sıcak oldu.Terliyoruz yahu)
Twitter'a (140 karakterlik yazı kotası koyduğu için)
Sevgiler,Saygılar...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder